Не зрозуміло, чому на сайті зазначено, що замовлення виконано!? Пройшов рівно рік, як передав на ремонт безперебійник АРС цьому "фахівцю". Через пару днів, як я передав йому на ремонт АРС, він зателефонував і повідомив, що відремонтувати можно, але в наявності немає необхідних запчастин, потрібно шукати і замовляти. Після цього тиша. Через пару тижнів я зателефонував йому сам. Почув теж саме і в додаток, що з запчастинами проблема, і як знайдуться і вдасться відремонтувати безперебійник він сам мені повідомить... Пройшов рік. Ні тобі повідомлення ніякого, ні безперебійника. Мабуть він йому нужніше. На моє переконання, якщо ти вважаєш себе фахівцем і тобі важлива якась репутація, то якось себе потрібно по іншому вести. Потенційним замовникам слід замислитися, чи замовляти якісь послуги у цього "фахівця"….